top of page

Get Fit -
3 maanden traject

Wil jij weer ervaren hoe het is om je fit te voelen? Hoe het is om je sterk te voelen? Hoe het is om weer met een trots gevoel in de spiegel te kijken?

Maar ook hoe het voelt om niet constant van die kleine, zeurende pijntjes te hebben. Of om niet gelijk buiten adem te zijn na een potje voetbal met je kinderen? 

Maar wil je bovenal ook blijven genieten van het (bourgondische) leven zonder al teveel regels? 

Dan is het Get Fit programma wellicht de perfecte start voor jou!

Het Get Fit 3 maanden programma richt zich op de volgende pijlers.
 

  • Voedingsbegeleiding: Geen bak aan supplementen of shakes, geen recepten waarvoor je een sterrenkok moet zijn. Maar haalbare en recepten en voedingsschema's waarmee je voldoet aan alle gewenste voedingsstoffen. Aangepast naar jouw wensen.

  • Training: Online Trainingsschema's via mijn trainingsapp of Personal Training op locatie. Kies wat bij jou past. 

  • Wekelijkse check in: Elke week kort contact om de voortgang te bespreken of eventuele aankomende bijzonderheden. 

  • Maandelijks evalueren: Elke maand een (online) evaluatie over de voorgaande maand. Ook het perfecte moment om nog eventuele aanpassingen te doen voor de komende periode. 

  • Tips en tricks: Krijg tijdens het 3 maanden traject tips en tricks met betrekking tot onderwerpen als slaap, weekplanning, ontspanning, consistentie, mindset, maar uiteraard ook training en voeding. 

Get Fit traject Well & Fit

Wat maakt het Get Fit Traject anders?

  • Online, op locatie in Oosterhout of hybride mogelijkheden: Kies wat voor jou het makkelijkste is.

  • Geen dieet, maar gewoon lekker eten: Geen rijst, broccoli en kip. Geen crashdieet van 1000 calorieën. Maar lekker eten en ook kunnen genieten van een etentje, wijntje of ander lekkers.

  • Coaching online en offline: Maandelijks een coaching gesprek en daarnaast online begeleiding via mijn mobiele app. 

  • Geen 5x per week sporten, maar 2 a 3 x per week sporten: 5x per week sporten is absoluut mogelijk op korte termijn. Maar met een baan, een gezin, een sociaal leven en ook nog "me time" is dit op de lange termijn niet voor iedereen haalbaar. Daarom gaan we er samen voor zorgen dat je 2 a 3 x per week sporten gaat integreren in je leven.

  • Opvolging na traject mogelijk: Na 3 maanden bonjour ik je echt niet de deur uit. Heb je meer hulp nodig? Of wil je simpelweg bij mij blijven voor meer begeleiding of training, is dit uiteraard mogelijk.

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, zowel online als offline. Maak ik gebruik van de apps Vytal en Virtuagym.

Trajectvormen

Get Fit - Online Edition

  • Online Trainingsschema via trainingsapp. 

  • Wekelijkse voedingsbegeleiding middels een persoonlijk schema.

  • Wekelijks online check in.

  • Maandelijkse online evaluatie

  • Tips en tricks om resultaat te behouden.

Get Fit - PT Edition

  • 1x per week 60 min of 2x per week 30 min PT

  • Wekelijkse voedingsbegeleiding middels persoonlijk voedingsschema.

  • Wekelijkse (online) check in.

  • Maandelijkse evaluatie

  • Tips en tricks om resultaat te behouden.

Get Fit - Hybrid Edition

  • 1x per maand 60 min PT op locatie.

  • Online trainingsschema via trainingsapp.

  • Wekelijkse voedingsbegeleiding middels een persoonlijk schema.

  • Wekelijkse online check in

  • maandelijkse evaluatie

  • Tips en tricks om resultaat te behouden.

Interesse?

Neem vandaag nog contact op om een gratis consult te plannen. Samen kunnen we een plan opstellen dat past bij jouw doelen en dagelijkse verplichtingen.

Blijf op de hoogte

Volg mij op Instagram en/of Facebook. Hier post ik regelmatig waardevolle tips met betrekking tot sport, voeding en leefstijl. Daarnaast vind je op mijn website regelmatig een nieuwe blog.

  • Instagram
  • Facebook
bottom of page